Izolace K-Flex 10 mm, IZOLACE NA OBYTNÁ AUTA
K flex, je vynikající izolační materiál, který oceníte zejména pro jeho praktičnost, snadnou manipulaci a výborné izolační vlastnosti. K-FLEX H DUCT samolepící pás, proto se s ním velmi snadno pracuje. Stačí mít jen běžný ořezávací nůž.
K-FLEX H DUCT, je vyroben za syntetického kaučuku. Uplatnění najde jako izolace ventilačních a klimatizačních rozvodů ve vnitřním zařízení nebo jako tepelná izolace Vašeho vozu. Použitím syntetického kaučuku je 20 mm K-FLEX H DUCT stejně účinných jako dvojnásobné množství skelné vaty. Navíc výborně tlumí vibrace vznikající v potrubí, díky vysoké pružnosti syntetického kaučuku. Jelikož má K FLEX H DUCT na vnější straně samolepící vrstvu, tak se jednoduše připevňuje na vnější vzduchotechnické rozvody, či automobilové karosérie.
„IZOLACI JSEM POUŽIL VE SVÉM AUTĚ PŘEDĚLANÝ NA OBYTŇÁK. ROZDÍL JSEM POCÍTIL JAK V LÉTĚ, TAK I V ZIMNĚ. RÁNO NEMUSÍM V LÉTĚ VSTÁVAT V 8 RÁNO A SNAŽIT SE OTEVŘÍT VŠECHNY DVEŘE I OKNA. “
Instalace K-Flexu na dodávku nebo karavan:
Pro správnou instalaci je potřeba hlavně myslet na správnou teplotu, která by neměla být nižší než 16°C. Maximální teplota pro instalaci je 25°C .Další hlavní faktor je, velmi dobře odmaštěný podklad. Pokud budete instalovat K-flex na starší auto, tak počítejte, že dobře vyčistit kastly. Důkladné čištění dodávky, zabere i několik hodin práce. Použité lepidlo na K-Flexu je kvalitní, proto drží opravdu pevně. Při lepení izolace na karosérii, je třeba nejdříve její povrch řádně očistit a odmastit. Na odmaštění lze použít ředidlo C6600 nebo speciální technická odmašťovadla. Pokud budete lepit K flex i na podběhy, nebo přes drobný nerovnosti, tak doporučujeme doplnit objednávku o Lepidlo K-Flex 414. Jeden z faktorů, proč použít přídavný lepidlo je, větší teplotní odolnost. Lepidlo, co jen na K-flexu vydží teplotu 80°C. Lepidlo se aplikuje na obě plochy materiály. Je tím myšleno na k flex i na kastly. Úplné vytvrdnutí lepidla je 72 hodin.
K FLEX H DUCT je potažen pevnou reflexní hliníkovou folií.
Splňuje normu ČSN 73 0862, kde spadá do kategorie B – nesnadno hořlavá. Uzavřenou strukturou buněk a žádnou neprodyšnost, to víme z vlastních zkušeností. (nasákavost WS <0,1% ). Díky tomu nesaje vodu, ani nedrží vlhkost, čímž se výrazně snižuje riziko koroze karoserie a perfektní vlatnost pro kondenzaci vody. Oproti vláknitým materiálům nepotřebujete pomocné materiály (trny, lepidla apod.). Navíc je takřka 2krát tak účinný a bezprašný. Výhodou proti polystyrenům je jeho perfektní přilnavost a snadná manipulace, způsobená měkkostí syntetického kaučuku.
Vlastnosti K-Flex
K-flex je izolace na bázi syntetického kaučuku s uzavřenou strukturou buněk, se samolepicí vrstvou se zvýšenou přilnavostí ke kovům. Potažena pevnou reflexní AL folií. Spodní samolepicí vrstva je zpevněna mřížkou ze síťoviny. Perfektně přilne ke karoserii.
- K-FLex k izolaci dodávek používá řada profesionálních vestavbových dílen
- vyztužena síťovinou s pokoveným polyesterovým povlakem
- snadno se s ním pracuje, snadno jen nařežete pomocí běžného ořezávacího nože
- má kvalitní lepidlo, perfektně drží na karoserii (karoserii doporučujeme odmastit minimálně technickým lihem, nebo nejlépe isopropanolem)
- Dle normy ČSN 73 0862 spadá do kategorie B – nesnadno hořlavá.
- izolace je nenasákavá (nasákavost WS <0,1% ), s uzavřenou strukturou buněk, výborné parotěsné vlastnosti (nesaje vodu => nedrží vlhkost => výrazné snížení rizika koroze karoserie pod izolací)
- hojně využíván profesionály, pro jeho vlastnosti
Výška K-Flexu je 1500 mm, cena je uvedena za 1 m2. Pokud objednáte například 30 metrů čtverečních, přijde vám pás o rozměrech 1,5m x 20 m.
Výhody oproti vláknitým materiálům (různé vaty, vlny, …)
- bez sprašování vláken
- výhoda možnosti využití tenčí izolační vrstvy díky uzavřené struktuře buněk
- K-Flex má kvalitní samolepicí vrstvu, a není potřeba doplňovat dalším lepidlem nebo jinými materiály
- na oblé tvary při montáži podběhu, oblejšího stropu, doporučujeme použít kontaktní lepidlo K-Flex 414.
Výhody proti polystyrenům a jiným materiálům
- lépe tvarovatelný a přispůsobivý
- přilne ke karoserii vozu, což se s polystyrenem nikdy nepodaří
- s AL folií je i součástí základní parotěsná ochrana